ANUNCI
Per Decret d’Alcaldia núm. 2024-1583 de data 13 de novembre de 2024, s’han aprovat les bases i convocatòria del Procés de selecció per a la provisió de dues places d'Administratiu/va, grup C, subgrup C1, funcionari de carrera, adscrits a les Oficines Municipals, amb creació d’una borsa de treball, per concurs-oposició (Oferta Pública d’Ocupació 2024), de l’Ajuntament de Constantí:BASES ESPECÍFIQUES I CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS SELECTIU DE DUES PLACES D’ADMINISTRATIU/VA, FUNCIONARI/A DE CARRERA GRUP C, SUBGRUP C1, EN TORN DE PROMOCIÓ INTERNA , PEL SISTEMA DE CONCURS - OPOSICIÓ, DE L’AJUNTAMENT DE CONSTANTÍ
1. OBJECTE DE LA CONVOVATÒRIA
És objecte de les presents bases la provisió de dues places d’administratiu/va que s’inclouen en l’Oferta Pública d’Ocupació corresponent a l’exercici de l’any 2024, aprovada per resolució d’alcaldia número 2024-1513 de data 24 d’octubre de 2024 i publicada al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona amb CVE 2024-09628 amb data 29 d’octubre de 2024. Dues places d’administratiu/iva, grup C, subgrup C1, escala administració general, subescala administrativa, categoria administratiu/iva.
El procés de selecció es realitzarà pel sistema de concurs oposició en torn de promoció interna.
Les places tenen assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup/subgrup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i al Portal de Transparència de l’Ens. Un extracte de la convocatòria es publicarà al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al Butlletí Oficial de l’Estat.
El contingut de funcions i tasques corresponents seran les establertes a la legislació vigent pels funcionaris del grup C, subgrup C1.
Funcions Generals:
- Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
- Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per a la tasca encomanada.
- Gestionar totes aquelles incidències que afectin a la gestió del personal del seu àmbit.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.