RESOLUCIÓ INT/894/2023, de 16 de març, per la qual s'aprova la llista provisional de persones participants admeses i excloses de les places reservades a dones i de les no reservades de la convocatòria del procés de selecció, mitjançant concurs oposició, per proveir 240 places de la categoria de bomber/a de primera de l'escala tècnica (grup C, subgrup C1) del cos de Bombers de la Generalitat (núm. de registre de la convocatòria 81/23).
Per la Resolució INT/154/2023, de 24 de gener, publicada al DOGC núm. 8841, de 26.1.2023, s'aproven les bases reguladores de la convocatòria del procés de selecció, mitjançant concurs oposició, per proveir 240 places de la categoria de bomber/a de primera de l'escala tècnica (grup C, subgrup C1) del cos de Bombers de la Generalitat (núm. de registre de la convocatòria 81/23).
Atès el que disposa l'article 22 del Decret 28/1986, de 30 de gener, de Reglament de selecció de personal de l'Administració de la Generalitat de Catalunya;
En ús de les competències que atribueix a la persona titular del Departament l'article 17.3 de la Llei 5/1994, de 4 de maig, de regulació dels serveis de prevenció i extinció d'incendis i de salvaments de Catalunya; d'acord amb el que estableix la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i de conformitat amb l'article 1.i) de la Resolució INT/81/2011, de 18 de gener, de delegació de competències del conseller d'Interior en el secretari general del Departament d'Interior,
Resolc:
–1 Aprovar i fer pública la llista provisional de persones participants admeses i excloses de les places reservades a dones i de les no reservades, amb indicació dels motius d'exclusió, de la convocatòria del procés de selecció, mitjançant concurs oposició, per proveir 240 places de la categoria de bomber/a de primera de l'escala tècnica (grup C, subgrup C1) del cos de Bombers de la Generalitat (núm. de registre de la convocatòria 81/23).
–2 Fer pública la llista completa i certificada que s'exposa al tauler d'anuncis de la Seu electrònica de la Generalitat de Catalunya, e-Tauler (http://tauler.gencat.cat/).
Aquesta publicació també es pot consultar a l'enllaç següent:
–3 Les persones participants disposen d'un termini de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, per presentar al·legacions adreçades a esmenar els defectes imputables a elles, acreditar la documentació que se sol·licita o esmenar defectes de la seva sol·licitud inicial.
-4 Les persones participants excloses que no esmenin en el termini indicat el defecte o defectes que hagin motivat la seva exclusió, s'entendrà que desisteixen de la seva sol·licitud.
En tot cas, han de comprovar fefaentment no només que no figuren a la llista de persones excloses, sinó que, a més, hi consten com a admeses.
Així mateix, en el cas que una persona participant no aparegui a la llista provisional de persones admeses i excloses, a l'hora de formular la reclamació corresponent ha d'adjuntar una còpia de la sol·licitud de participació presentada de forma telemàtica mitjançant la plataforma Tràmits Gencat.
–5 Una vegada transcorreguts quinze dies hàbils des de la finalització del termini que estableix l'apartat 3, es farà pública pel mateix procediment la llista definitiva de persones participants admeses i excloses de les places reservades a dones i de les no reservades d'aquesta convocatòria.
En aquesta resolució també s'indicarà la data, l'hora i el lloc de realització de la primera prova de la fase d'oposició i els llocs on s'exposarà la llista esmentada al paràgraf anterior. Amb la publicació de la llista definitiva s'estimaran o desestimaran les al·legacions presentades a la llista provisional de persones admeses i excloses.
–6 La publicació d'aquesta Resolució i l'exposició de les llistes al tauler d'anuncis que s'indica a l'apartat 2 substitueixen la notificació a les persones interessades, de conformitat amb el que estableix l'article 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Barcelona, 16 de març de 2023
P. d. (Resolució INT/81/2011, de 18 de gener, DOGC de 24.1.2011)
Tamara Garcia de la Calle
Secretària general