ANUNCI de l’Ajuntament de Prades, sobre convocatòria procés selectiu per a la constitució d’una borsa de treball d’auxiliar administratiu/iva.
Per Acord de la Junta de Govern de data 5 de maig de 2023 es va resoldre convocar el procés per seleccionar el personal que ha de formar part d’una Borsa de treball d’auxiliar administratiu/iva l’Ajuntament de Prades, mitjançant concurs de valoració de mèrits, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:El termini per presentar sol·licituds es de 10 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT.
CONVOCATÒRIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA , AMB CARÀCTER DE PERSONAL LABORAL DE L’AJUNTAMENT DE PRADES PER CONCURS DE VALORACIÓ DE MÈRITS, PROCEDIMENT DE MÀXIMA URGÈNCIA.
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és constituir una borsa de treball de personal laboral temporal, d’auxiliar administratiu/iva, per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l’Ajuntament de Prades.
El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs de valoració de mèrits, torn lliure. El procediment es tramitarà per la màxima urgència de l’art. 291 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
El personal contractat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup/subgrup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i Portal de Transparència de l’Ens.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’ajuntament en els termes establerts en aquestes Bases. No obstant això, a efectes informatius també es publicarà al web corporativa.
Les funcions del lloc de treball seran les corresponents al grup de classificació professional de tècnic d’oficina de turisme i concretament les següents:
TASQUES A REALITZAR:
Funcions: Realitzarà les funcions pròpies del lloc de treball al qual està vinculada:
- Atendre el públic o el personal de la corporació municipal presencialment, telefònicament o telemàticament, realitzar les gestions que d'aquesta atenció es requereixi i informar sobre aquelles qüestions per les que estigui facultat i/o derivar-les cap a l'àmbit o persona que correspongui.