Recursos Humans
RRHH 384/2023 OF
EDICTE
Mitjançant Decret del Regidor delegat de l’Àrea de Serveis Generals, Hisenda i Bon Govern número 2023014902 de data 19 de juliol de 2023 s’aproven les bases específiques que han de regir la convocatòria per a la constitució d’una borsa de treball de tècnic/a en integració social de l’Ajuntament de Reus:BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A EN INTEGRACIÓ SOCIAL, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ I TORN LLIURE, DE L’AJUNTAMENT DE REUS
1. Objecte de la convocatòria
L'objecte d'aquestes bases és regular el procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball de tècnic/a en integració social, així com per a cobrir necessitats de personal que realitzi les funcions especificades en aquestes bases, quan es donin algun dels supòsits previstos a l’art. 1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat de l’ocupació pública.
Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art. 94.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:
1.Elaborar projectes d’integració social, aplicant la normativa legal vigent i incorporant la perspectiva de gènere.
2. Dirigir la implementació de projectes d’integració social, coordinant les actuacions necessàries per dur-les a terme i supervisant la realització de les activitats amb criteris de qualitat.
3. Realitzar actuacions administratives associades al desenvolupament del projecte, aplicant les tecnologies de la informació i la comunicació per gestionar la documentació generada.
4. Programar activitats d’integració social, aplicant els recursos i les estratègies metodològiques més adequades.
5. Dissenyar i posar en pràctica actuacions per prevenir la violència domèstica, avaluant-se el desenvolupament.
6. Dissenyar activitats d’atenció a les necessitats físiques i psicosocials, en funció de les característiques dels usuaris i del context, controlant i avaluant el desenvolupament de les mateixes.
7. Organitzar les activitats de suport a la gestió domèstica, en funció de les característiques de la unitat de convivència, controlant-ne i avaluant-ne el desenvolupament.
8. Organitzar i desenvolupar activitats de suport psicosocial, mostrant una actitudrespectuosa amb la intimitat de les persones i avaluant-ne el desenvolupament.
9. Organitzar i desenvolupar activitats d'entrenament en habilitats d'autonomia personal i social, avaluant-ne els resultats aconseguits.
10. Dissenyar i desenvolupar activitats d’intervenció socioeducativa adreçades a l’alumnat amb necessitats educatives específiques, col· laborant amb l’equip interdisciplinari.
11. Organitzar i implementar programes d'inserció laboral i ocupacional, avaluant-ne el desenvolupament i l'ajust a l'itinerari prefixat.
12. Entrenar en habilitats de comunicació, fent ús de sistemes alternatius o augmentatius i motivant les persones usuàries en la seva utilització.
13. Realitzar tasques de mediació entre persones i grups, aplicant tècniques participatives i de gestió de conflictes de forma eficient.