ANUNCI
La Junta de Govern Local de l’ajuntament de Torredembarra, en la seva sessió ordinària celebrada en data 14 de desembre de 2023, va adoptar, entre d’altres, l’acord d’aprovació de les bases específiques per la cobertura de 7 places d'auxiliars administratius, d'administració general, del grup C, subgrup C2, de l'ajuntament de Torredembarra pel sistema de concurs oposició lliure amb caràcter funcionari de carrera, i la creació d'una borsa de treball que tot seguit es transcriu:“Primer.- Aprovar les bases específiques, que consten com annex de la proposta, que regiran el procés selectiu per la cobertura de 7 places d’auxiliars administratius d’administració general, del grup C, subgrup C2, de l’Ajuntament de Torredembarra pel sistema de concurs oposició lliure amb caràcter funcionari de carrera, i la creació d’una borsa de treball.
Segon.- Aprovar la convocatòria del procés selectiu esmentat al punt anterior.
Tercer.- Publicar l’anunci de la convocatòria i de les bases específiques al tauler d’edictes de la Seu electrònica, a la web de la convocatòria (https://torredembarra.convoca.online/), al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i un extracte al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).
Quart.- Les sol·licituds es podran presentar a partir de l’endemà de la publicació al BOPT, i finalitzarà als 20 dies hàbils de la publicació de la convocatòria al DOGC.
Cinquè.- Notificar aquest acord al Comitè unitari de personal.»
ANNEX: BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS DE SELECCIÓ PER COBRIR AMB CARÀCTER FUNCIONARI DE CARRERA, 7 PLACES D’AUXILIAR ADMINISTRATIU, D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, DEL GRUP C, SUBGRUP C2, DE L’AJUNTAMENT DE TORREDEMBARRA, I LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL
1. Objecte de la convocatòria i descripció de la plaça
L’objecte de la present convocatòria és regular el procés selectiu, mitjançant concurs oposició d’accés lliure, per a la cobertura amb caràcter funcionari de carrera de 7 places d’auxiliar administratiu d’administració general, grup C, subgrup C2, de l’Ajuntament de Torredembarra. Així mateix s’establirà una borsa de treball per a cobrir possibles substitucions, vacants sobrevingudes o necessitats de personal amb el mateix perfil professional. Amb caràcter general, les funcions a realitzar al lloc de treball objecte d’aquesta convocatòria són següents:
- Elaborar la documentació administrativa.
- Tramitar expedients sota directrius o procediments definits.
- Realitzar càlculs, comprovar i realitzar operacions aritmètiques.
- Confeccionar i gestionar documents, resolucions, notificacions, comunicats, llicències, rebuts, sol·licituds o similars.
- Arxiu de documentació i el control i registre de documents.