RESOLUCIÓN PRE/1837/2024, de 24 de mayo, de convocatoria del concurso general de méritos y capacidades para proveer puestos de trabajo de la escala superior de administración general del cuerpo superior de administración de la Generalitat de Catalunya (co

RESOLUCIÓ PRE/1837/2024, de 24 de maig, de convocatòria del concurs general de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió número FP/010/2024). 

Atesa la necessitat de proveir de manera definitiva els llocs de treball base de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió número FP/010/2024), que consten en els annexos 2 i 3, i d'acord amb la informació que consta al Registre informàtic de personal en data 23 de maig de 2024 i les dades de la relació de llocs de treball aprovades;

Atès el que disposen l'article 43 i els concordants de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, modificada per la Llei 10/2011, del 29 de desembre, de simplificació i millorament de la regulació normativa, i també el que estableixen el Decret 232/2013, de 15 d'octubre, pel qual es crea la Seu electrònica, el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'administració digital, i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques;

Atesa la necessitat de complir els preceptes que estableixen la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals;

Atès el que disposa l'article 7 del Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya;

Atès el que disposa l'Ordre PDA/20/2019, de 14 de febrer, sobre les condicions per a la posada en funcionament de la tramitació electrònica, derogada parcialment pel Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'administració digital, i l'Ordre PDA/21/2019, de 14 de febrer, per la qual es determina el sistema de notificacions electròniques de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic;

Atès el que disposa la Llei 8/2023, del 12 de maig, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, de foment de la promoció interna i d'agilització de la cobertura de llocs de treball amb funcionaris de carrera;

Atès que s'ha procedit a la corresponent negociació amb les organitzacions sindicals en l'àmbit de la Mesa General de Negociació dels empleats i empleades públics de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, de conformitat amb l'article 37 1. c) del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i atès que, a aquest efecte, l'Administració de la Generalitat de Catalunya i les organitzacions sindicals amb representació en la referida Mesa General van adoptar per unanimitat l'acord de 5 de desembre de 2023, sobre el barem de mèrits dels concursos generals de mèrits i capacitats per a la provisió definitiva de llocs de treball;

D'acord amb el Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, i el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya;

En exercici de la competència delegada a la Direcció General de Funció Pública per mitjà de la Resolució PRE/3588/2022, de 7 de novembre, de delegació de competències de la persona titular del Departament de la Presidència en la persona titular de la Direcció General de Funció Pública, en relació amb l'article 6.2 del text únic de la Llei de funció pública de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, i de conformitat amb l'article 8 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost,

 

Resolc:

 

—1 Convocar el concurs general de mèrits i capacitats per proveir els llocs de treball base de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya, que es detallen en els annexos 2 i 3 d'aquesta Resolució.

 

—2 Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que consten a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

 

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició, davant de la persona titular de la Direcció General de Funció Pública, en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, mitjançant el tràmit electrònic “Presentació de recursos administratius contra resolucions i actes de la Direcció General de Funció Pública”, disponible en l'enllaç web https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Presentacio-de-recursos-administratius, o bé directament un recurs contenciós administratiu, davant del Jutjat Contenciós Administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en el DOGC, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que puguin interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

 

Barcelona, 24 de maig de 2024

 

P. d. (Resolució PRE/3588/2022, de 7 de novembre, DOGC número 8797, de 21.11.2022)

Anna Maria Molina Cerrato

Directora general de Funció Pública

 

Annex 1 

Aquestes bases s'estructuren de la manera següent: 

—1 Llocs de treball

—2 Contingut funcional dels llocs de treball

—3 Requisits de participació

—4 Requisits temporals de participació

—5 Dades de referència

—6 Tipus de participants i classificació dels concursants

—7 Sol·licitud de participació: terminis i documentació

—8 Sol·licitud de participació: procediment, esmenes, comunicacions i renúncies a la participació

—9 Concursants amb discapacitats i participació condicionada

—10 Mèrits i capacitats que es valoren

—11 Comissió d'Avaluació

—12 Actuacions i funcions de la Comissió d'Avaluació

—13 Fases d'adjudicació dels llocs de treball

—14 Règim d'impugnacions

—15 Renúncies a les destinacions adjudicades

—16 Incompatibilitats

—17 Jornada i horari

—18 Formalització del cessament i la presa de possessió

 

Bases 

—1 Llocs de treball

1.1 Es convoca el concurs general de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió número FP/010/2024), les característiques dels quals són les que consten als annexos 2 i 3 d'aquesta Resolució.

1.2 Els llocs de treball que consten a l'annex 2 (“Vacants”) són els ocupats provisionalment que no estan reservats de manera definitiva a cap funcionari de carrera.

1.3 Els llocs de treball que consten a l'annex 3 (“Resultes”) són els ocupats o reservats de manera definitiva per un funcionari de carrera i només es poden adjudicar si la persona titular obté una destinació definitiva en una altra plaça en aquest mateix concurs.

1.4 Els llocs de treball s'adjudiquen d'acord amb el procediment que estableix la base 13 d'aquesta convocatòria.

1.5 La informació dels llocs de treball que figuren en els annexos 2 i 3 es correspon amb la que consta al Registre informàtic de personal en data 23 de maig de 2024 i incorpora les dades de la relació de llocs de treball aprovades. No obstant això, aquests llocs de treball poden veure's afectats en supòsits d'aprovació de reestructuracions administratives departamentals o per l'aplicació de mesures de racionalització aprovades posteriorment.

 

—2 Contingut funcional dels llocs de treball

2.1 Les funcions que s'han d'exercir en les unitats directives a què estan adscrits els llocs de treball objecte del concurs, segons la disposició addicional sisena del Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, són de caràcter administratiu de nivell superior: de direcció administrativa, de gestió, d'estudi i propostes, de preparació de normativa, d'elaboració d'informes que requereixin un coneixement complet de la legislació administrativa i similar.

2.2 Als llocs de treball que incorporen el codi PD (formació pedagògica i didàctica) a l'apartat “Observacions” els correspon, a més, la funció d'exercir la docència en els crèdits o les disciplines adequats a la seva titulació, segons estableixen els articles 95 i 100.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació (LOE), i l'article 9 del Reial decret 1834/2008, de 8 de novembre, pel qual es defineixen les condicions de formació per a l'exercici de la docència en l'educació secundària obligatòria, el batxillerat, la formació professional i els ensenyaments de règim especial i s'estableixen les especialitats dels cossos docents d'ensenyament secundari.

2.3 Als llocs de treball que incorporen el codi S3 (prevenció de riscos laborals) a l'apartat “Observacions” els corresponen les funcions que s'han d'exercir d'acord amb el Reial decret 39/1997, de 17 de gener, modificat pel Reial decret 780/1998, de 30 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament dels serveis de prevenció.

2.4 Als llocs de treball que incorporen el codi GR (Guàrdies-curs CECAT) a l'apartat “Observacions” els corresponen les funcions de tècnic/a de guàrdia del Centre d'Emergències de Catalunya (CECAT), que estableix l'Acord del Govern de 5 de setembre 2023, en relació amb les despeses que es deriven del funcionament de la sala de guàrdia del Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT) i de l'operativa territorial de protecció civil.

2.5 El codi S (=sí) en l'apartat “DS” identifica els llocs de treball que duen a terme funcions que comporten el contacte habitual amb menors, atès el que disposa l'article 57 de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència davant la violència.

 

—3 Requisits de participació

3.1 Poden participar en aquesta convocatòria els funcionaris de carrera al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya que pertanyin a l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya, que compleixin els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent, la relació de llocs de treball i el que disposen aquestes bases.

3.2 En cap cas no hi poden prendre part els funcionaris de carrera que estiguin en suspensió d'ocupació ni els traslladats de llocs de treball com a conseqüència d'un expedient disciplinari, mentre durin els efectes corresponents. Tampoc no hi poden prendre part els funcionaris de carrera en situació diferent de servei actiu que no hagin romàs el temps mínim exigit per reingressar al servei actiu.

3.3 Els funcionaris de carrera procedents de les situacions administratives de suspensió d'ocupació i d'excedència no han d'estar separats del servei de cap administració pública ni inhabilitats per ocupar càrrecs i exercir funcions públiques.

3.4 És un requisit indispensable de participació per optar als llocs de treball que incorporen el codi PD (formació pedagògica i didàctica) a l'apartat “Observacions” dels annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria disposar de la formació pedagògica i didàctica a què es refereix l'article 100.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació.

3.5 És un requisit indispensable de participació per optar als llocs de treball que incorporen el codi S3 a l'apartat “Observacions” dels annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria haver obtingut, respectivament, la formació mínima a què es refereix el Reial decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s'aprova el Reglament dels serveis de prevenció, o la formació a què es refereix l'annex VI, incloses les tres especialitats, del mateix Reial decret.

3.6 És un requisit indispensable de participació per optar als llocs de treball que incorporen el codi GR a l'apartat “Observacions” dels annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria disposar del curs bàsic per al personal tècnic de guàrdia del CECAT (o la resta d'edicions homologables), que imparteix l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), o de la certificació de la Direcció General de Protecció Civil d'haver realitzat aquesta funció durant un període mínim d'un any, amb anterioritat a la data de l'Acord del Govern de 5 de setembre de 2023.

3.7 És un requisit indispensable de participació per optar als llocs de treball que incorporen el codi S (=sí) a l'apartat “DS” dels annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria acreditar el certificat negatiu del Registre central de delinqüents sexuals, a què es refereix l'article 57 de la Llei orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència davant la violència.

3.8 És un requisit indispensable de participació per optar als llocs de treball que incorporen una determinada titulació a l'apartat “Titulació específica” dels annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria el fet de posseir-la.

3.9 Els concursants amb discapacitats participen en aquest concurs en igualtat de condicions que la resta de concursants, sempre que puguin dur a terme les funcions dels llocs de treball sol·licitats, sens perjudici del que disposa la base 9.1 d'aquesta convocatòria.

 

—4 Requisits temporals de participació

4.1 Per poder participar en el concurs, els funcionaris de carrera amb destinació definitiva han d'haver romàs en el lloc de treball des del qual concursen un mínim de dos anys, llevat de les excepcions que estableix l'article 62 del Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

4.2 Als funcionaris de carrera que hagin accedit al cos i escala objecte del concurs pel torn de promoció interna o mitjançant integració, i romanguin en el mateix lloc de treball que ocupaven amb anterioritat a la superació del torn de promoció interna o de la integració, perquè reunien els requisits establerts, se'ls computa el temps de serveis prestats en el lloc esmentat a l'efecte del còmput del termini de dos anys.

4.3 Així mateix, quant als funcionaris de carrera que ocupen un lloc de treball de manera definitiva mitjançant la figura de la redistribució d'efectius o l'adaptació de nomenament, el còmput del termini de dos anys s'inicia en la data en què van obtenir la destinació definitiva en el lloc que ocupaven en el moment immediatament anterior a la redistribució o adaptació.

 

—5 Dades de referència

5.1 Referència del lloc de treball des del qual es concursa

El lloc de treball del cos i escala objecte del concurs que els funcionaris de carrera ocupin de forma provisional, sempre que no tinguin cap lloc de treball reservat de forma definitiva a la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC, determina el departament d'adscripció i la localitat on està ubicat i des de la qual es concursa.

El lloc de treball del cos i escala objecte del concurs que els funcionaris de carrera ocupin de forma definitiva o tinguin reservat de forma definitiva a la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC determina el departament d'adscripció des del qual es concursa.

5.2 Referencia de l'obligatorietat de participar en el concurs

El lloc de treball que el funcionari de carrera ocupi en la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC, determina l'obligació o no de participar en el concurs.

5.3 Referència dels mèrits i les capacitats

La data de referència per valorar els mèrits i les capacitats és la de la publicació d'aquesta convocatòria al DOGC.

5.4 Referència dels requisits de participació

Els requisits de participació que disposen aquestes bases s'han de complir en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds que estableix la base 7.1 d'aquesta convocatòria i en la data de la presa de possessió.

 

—6 Tipus de participants i classificació dels concursants

6.1 Funcionaris obligats a participar-hi

Els funcionaris de carrera obligats a participar en la convocatòria són:

   - Els que ocupen amb caràcter provisional llocs de treball classificats com a llocs base a la Relació de Llocs de Treball (RLT) i no disposen d'una destinació definitiva o reserva definitiva en el cos i escala objecte del concurs.

   - Els que ocupen llocs de treball base de caràcter conjuntural en execució de programes de caràcter temporal, o de reforç per l'excés o l'acumulació de tasques, o realitzant una substitució transitòria i no disposen d'una destinació definitiva o reserva definitiva en el cos i escala objecte del concurs.

   - Els que ocupen amb caràcter provisional llocs de treball base identificats a la Relació de Llocs de Treball (RLT) amb els codis E (lloc declarat a extingir), EB (lloc declarat a extingir per estabilització) o YE (lloc amb complement d'atenció presencial a extingir) al camp observacions, tot i que aquests llocs de treball no s'ofereixin en aquest concurs, i no disposen d'una destinació definitiva o reserva definitiva en el cos i escala objecte del concurs.

6.1.1 Es classifica com a concursant forçós amb participació voluntària (F - Forçós) el funcionari obligat a participar-hi que formalitza la sol·licitud de participació de manera voluntària en el termini que estableix la convocatòria.

6.1.2 Es classifica com a concursant forçós d'ofici (F - Forçós // O) el funcionari obligat a participar-hi que no formalitza la sol·licitud de participació de manera voluntària en el termini que estableix la convocatòria i, per tant, se l'inclou d'ofici.

6.2 Funcionaris que poden participar-hi de forma voluntària

   - Els funcionaris de carrera que disposen d'una destinació definitiva o reserva definitiva en llocs de treball del cos i escala objecte del concurs.

   - Els funcionaris de carrera que ocupen llocs de comandament o llocs singulars de forma provisional, tot i que no disposin de reserva definitiva en el cos i escala objecte del concurs.

   - Els funcionaris de carrera del cos i escala objecte del concurs que es troben en altres situacions administratives i que compleixin els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent per participar en el concurs.

6.2.1 Es classifica com a concursant voluntari (V - Voluntari) el funcionari que sense estar obligat a participar en el concurs formalitza la sol·licitud de participació de manera voluntària en el termini que estableix la convocatòria.

6.2.2 Es classifica com a concursant departamental (D – Departamental) el funcionari que va obtenir una destinació definitiva en el cos i escala objecte del concurs fa menys de dos anys i, sense estar obligat a participar-hi, formalitza la sol·licitud de participació de manera voluntària en el termini que estableix la convocatòria.

En aquest cas, només se n'admet la participació per a llocs de treball del mateix departament on estigui adscrit el lloc de treball que va obtenir de manera definitiva fa menys de dos anys.

 

—7 Sol·licitud de participació: terminis i documentació

7.1 Sol·licitud de participació formalitzada per via telemàtica mitjançant el portal de l'empleat públic (ATRI) en l'adreça electrònica https://atriportal.gencat.cat

La sol·licitud per participar en el concurs s'ha de presentar exclusivament per via telemàtica, mitjançant la part privada del portal de l'empleat públic (ATRI), a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, i dins del termini de quinze dies hàbils a comptar de l'endemà que es publiqui aquesta Resolució al DOGC.

Els funcionaris de carrera en situació d'excedència o que no disposin de les credencials necessàries per accedir al portal ATRI han de sol·licitar-les a la unitat de recursos humans del l'últim departament on van prestar serveis.

Si una incidència tècnica general, únicament atribuïble al funcionament ordinari de l'aplicació de participació telemàtica en aquest concurs, impossibilita la participació o esmena, es poden ampliar els terminis corresponents, de la qual cosa s'ha de fer difusió al portal de l'empleat públic ATRI.

7.2 Documents telemàtics que formen part de la sol·licitud de participació

   - Document número 1: dades del concursant.

   - Document número 3: document acreditatiu dels requisits i dels mèrits i capacitats que consten al Registre informàtic de personal de la Generalitat de Catalunya.

   - Document número 3 bis: certificat acreditatiu dels mèrits d'una altra administració pública (treball desenvolupat, antiguitat i/o grau personal consolidat), sempre que aquesta informació no consti en l'apartat corresponent del document número 3.

   - Document número 4: sol·licitud dels llocs de treball als quals s'opta, d'un a un, per ordre de preferència.

   - Document número 5: sol·licitud d'altres llocs de treball, no consignats en el document número 4, que es generen en funció dels criteris triats i ordenats pel concursant segons preferències, i s'afegeixen a continuació de les places sol·licitades en el document número 4.

   - Document número 6: genera de manera ordenada les places, d'acord amb l'ordre que s'inclou tot seguit.

   1. Llocs de treball sol·licitats per ordre de preferència: són les places que s'han demanat, d'una a una, en el document número 4.

   2. Sol·licitud de llocs de treball segons preferències de departament, localitat, nivell de destinació, horari i relació de llocs de treball generats per ordre de preferència: són les places que s'han generat pels criteris i preferències indicats al document número 5.

   3. Relació de llocs de treball generats d'ofici.

7.2.1 Els departaments i els organismes autònoms són responsables de revisar i actualitzar el contingut del Registre informàtic de personal i d'incloure-hi, com a mínim, les dades que estableix el Decret 71/1987, de 15 de gener, d'aprovació del Reglament del Registre general de personal de la Generalitat de Catalunya.

 

—8 Sol·licitud de participació: procediment, esmenes, comunicacions i renúncies a la participació

8.1 Procediment de participació

Un cop s'accedeix a l'aplicació telemàtica de participació mitjançant el portal de l'empleat públic ATRI, els concursants han d'emplenar els documents que descriu la base anterior i verificar-los seguint les instruccions que proporciona la mateixa aplicació. Abans de fer definitiva la participació, i mentre romangui obert el termini de participació, els concursants poden modificar qualsevol aspecte de la sol·licitud.

— Document número 1: dades del concursant.

Recopila les dades personals i administratives del participant. Cal que el participant ompli, si escau, l'apartat “Altres dades relacionades amb el concurs”.

— Document número 3: document acreditatiu dels requisits, mèrits i capacitats que consten al Registre informàtic de personal de la Generalitat de Catalunya.

Aquest document es genera de forma automàtica amb les dades que consten al Registre informàtic de personal. En cas de detectar incorreccions o mancances en el document número 3, relatiu a la declaració de requisits, mèrits i capacitats, els concursants han d'adreçar-se a la unitat de recursos humans del departament on presten serveis per sol·licitar les esmenes corresponents.

Un cop que els departaments hagin introduït, si escau, les esmenes sol·licitades al Registre informàtic de personal, els concursants han de generar un nou document número 3 i, si és correcte, l'han de confirmar. Aquest procediment es pot fer tantes vegades com sigui necessari durant el termini de participació, però, en tot cas, cal que figuri almenys un document número 3 confirmat pel concursant; en cas contrari, s'ha de considerar vàlid el darrer que s'hagi generat.

— Document número 3 bis: certificat dels mèrits d'altres administracions

Quan els concursants que han prestat serveis a altres administracions públiques observin que no consta en el document número 3 descrit anteriorment la informació pel que fa als mèrits i les capacitats relatius al treball desenvolupat, l'antiguitat i/o el grau personal consolidat, competència d'altres administracions, han de sol·licitar a l'administració pública corresponent que els expedeixi un certificat.

Aquest document ha de contenir totes les dades relatives al mèrit que es vulgui al·legar i, si es presenta per valorar el mèrit de treball desenvolupat, cal que inclogui el període d'ocupació, el nivell, el grup, el cos, el vincle, les funcions i la forma d'ocupació.

En el cas que la forma d'ocupació sigui provisional, ha d'informar-se quin lloc de treball ha tingut reservat de manera definitiva i el nivell de destinació que correspon al lloc de treball reservat. Si no es disposa de cap lloc de treball reservat, també cal indicar-ho.

Els concursants que hagin de presentar el document número 3 bis han d'enviar-lo mitjançant l'opció de comunicació que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI, abans que finalitzi el termini d'esmenes a la sol·licitud que estableix la base 8.2 d'aquesta convocatòria.

— Document número 4: sol·licitud dels llocs de treball als quals s'opta, d'un a un, per ordre de preferència.

— Document número 5: sol·licitud d'altres llocs de treball, no consignats en el document número 4, que es generen en funció dels criteris triats i ordenats pel concursant segons preferències, i s'afegeixen a continuació de les places sol·licitades en el document número 4.

En el cas que no s'emplenin tots els criteris d'ordenació especificats en el document número 5, l'aplicació informàtica està programada per fer-ho d'acord amb l'ordre següent:

Localitat: totes les localitats per ordre alfabètic de la A a la Z.

Departament: per ordre protocol·lari.

Nivell: de major a menor nivell.

Horari: normal, dedicació especial, especial, inferior al normal o règim de torns.

Els concursants voluntaris (base 6.2.1) i els concursants departamentals (base 6.2.2) que emplenin aquest document número 5 amplien voluntàriament el nombre de places del document número 4. Aquestes places generades pels criteris complementaris triats i ordenats passen a formar part de la seva sol·licitud amb les mateixes condicions que les places consignades en el document número 4.

Els funcionaris obligats a participar (base 6.1) han de consignar en el document número 5 com a mínim el criteri de la localitat on estigui ubicat el lloc de treball del cos i escala objecte del concurs que estiguin ocupant provisionalment a la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC, amb l'ordenació i prioritat de la resta de criteris que considerin adients als seus interessos, llevat que hagin incorporat tots els llocs de treball de la localitat esmentada en els annexos 2 i 3 (“Vacants” i “Resultes”) d'aquesta convocatòria en el document número 4.

— Document número 6: un cop emplenats els documents número 4 i número 5, els concursants poden obtenir, a través de la mateixa aplicació, el document número 6, que recopila de manera ordenada totes les places que hagin demanat en el document número 4, d'una a una; a continuació, el detall de les places generades pels criteris i preferències indicats al document número 5, i, finalment, les places generades d'ofici.

8.1.1 El personal funcionari de carrera que sol·liciti llocs de treball amb el requisit de certificat negatiu del Registre central de delinqüents sexuals ha d'autoritzar que es puguin consultar a la Plataforma d'integració i col·laboració administrativa (PICA) els certificats o les declaracions jurades. Aquesta autorització cal fer-la a la sol·licitud de participació o mitjançant el portal ATRI (Expedient > Autoritzacions).

En cas que no s'autoritzi la consulta a la Plataforma d'integració i col·laboració administrativa (PICA), es considerarà que desisteix de la petició de llocs de treball amb el requisit de certificat negatiu del Registre central de delinqüents sexuals i seran exclosos de la participació per a aquestes places.

8.1.2 Una vegada que els concursants hagin verificat tota la informació inclosa en els documents, per completar i registrar la participació, han d'enviar-la de manera definitiva mitjançant el botó “Envia a l'òrgan convocant”.

Finalitzat aquest tràmit, es genera un document de la sol·licitud, que s'identifica amb un número d'instància i la data i l'hora de la participació definitiva (document número 1).

8.1.3 Tots els concursants d'aquesta convocatòria són responsables de comprovar i verificar l'exactitud de la seva sol·licitud i les dades que hi consten, en especial el document número 3, que conté la informació que acredita els requisits i els mèrits. En confirmar-la, declaren que les dades contingudes en aquest document són certes i les úniques que volen al·legar a l'efecte d'aquesta convocatòria, d'acord amb l'article 35 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

8.1.4 Un cop finalitzat el termini de participació, s'inclouen d'ofici en la participació del concurs els funcionaris obligats a participar (base 6.1.2) que no hagin formalitzat la sol·licitud, atès el que disposa la disposició transitòria tercera de la Llei 8/2023, del 12 de maig, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, de foment de la promoció interna i d'agilització de la cobertura de llocs de treball amb funcionaris de carrera.

Aquests concursants forçosos d'ofici (base 6.1.2) hi participen amb els mèrits, inclosos en el document número 3, que constin en el Registre informàtic de personal amb la mateixa data de referència que la resta de concursants.

En el seu document número 6 hi consten, primer, el lloc de treball que estiguin ocupant de forma provisional en la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC; a continuació, la resta de llocs de treball del departament i la localitat on estiguin prestant serveis en la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC, ordenats de major a menor nivell i amb horari normal, dedicació especial, especial, inferior al normal o règim de torns, i, finalment, per ordre ascendent de codi lloc.

I, per acabar, s'inclouen la resta de llocs de treball de la mateixa localitat i diferent departament en ordre de major a menor nivell i amb horari normal, dedicació especial, especial, inferior al normal o règim de torns, i, finalment, per ordre ascendent de codi lloc.

8.1.5 Pel que fa als concursants forçosos amb participació voluntària (base 6.1.1), en cas que no hagin sol·licitat totes les places vacants i resultes de la localitat del lloc de treball que ocupin provisionalment a la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC, se'ls afegeix d'ofici, a continuació dels llocs sol·licitats, la resta de llocs de treball amb el mateix criteri que estableixen els dos paràgrafs anteriors per als concursants forçosos d'ofici (base 6.1.2).

8.1.6 Als concursants forçosos d'ofici (base 6.1.2) se'ls comunica la participació mitjançant la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

8.1.7 Així mateix, amb la presentació de la sol·licitud, els concursants donen el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés de provisió, d'acord amb la normativa vigent, així com perquè la Comissió d'Avaluació faci les comprovacions pertinents i demani les acreditacions d'ofici que consideri oportunes.

Els concursants poden trobar la informació relativa a la protecció de dades personals als apartats Expedient > Informació o Formació > Informació, del portal de l'empleat públic ATRI.

8.2 Esmenes a la sol·licitud de participació formalitzades per via telemàtica mitjançant el portal de l'empleat públic (ATRI)

Un cop exhaurit el termini de presentació de sol·licituds que estableix la base 7.1, tots els concursants poden fer modificacions en el termini de deu dies hàbils a comptar de l'endemà que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

L'aplicació de participació mostra l'opció Convocatòria en fase d'esmena, que roman operativa durant el termini que esmenta el paràgraf anterior. Abans de fer definitives les esmenes, els concursants poden modificar qualsevol dels documents telemàtics presentats, tantes vegades com siguin necessàries, en el termini establert. Si les esmenes afecten el document número 3, un cop els departaments hagin introduït, si escau, les esmenes sol·licitades al Registre informàtic de personal, els concursants han de tornar a entrar a l'aplicació de participació en el concurs a través del portal ATRI, generar un nou document número 3 i, quan comprovin que és correcte i que ja s'han inclòs les esmenes, confirmar aquest nou document.

Una vegada fetes totes les esmenes, cal enviar-les de manera definitiva mitjançant el botó “Envia a l'òrgan convocant”. Un cop feta la tramesa, ja no es pot tornar a modificar ni fer esmenes noves.

Els concursants que hagin accedit a la fase d'esmenes i hagin fet modificacions, però no les hagin confirmat de manera definitiva en l'aplicació, significa que desisteixen d'aquestes esmenes provisionals i opten per participar d'acord amb la informació tramesa en la seva participació definitiva inicial.

8.3 Comunicacions

Els concursants es comuniquen telemàticament amb la Direcció General de Funció Pública, la Unitat de Mobilitat i Concurs Generals i la Comissió d'Avaluació mitjançant les opcions de comunicacions, al·legacions i renúncies que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

Aquestes opcions estan disponibles en funció de la fase en què es trobi el concurs i d'acord amb el que determinen les bases de la convocatòria.

Quan la Direcció General de Funció Pública, la Unitat de Mobilitat i Concursos Generals o la Comissió d'Avaluació fan una acció sobre una comunicació, renúncia o al·legació, el concursant rep un avís a l'espai d'avisos del portal ATRI.

En el cas que es tracti d'un tràmit no integrat en l'aplicació de participació en el concurs, la comunicació es duu a terme mitjançant la valisa electrònica (eValisa), adreçada a la persona titular de l'òrgan convocant (directora general de Funció Pública), fent constar en l'assumpte la referència corresponent al tràmit que es vulgui fer, el nom i els cognoms del concursant i el codi d'aquest concurs.

8.4 Renúncies a la participació

Les sol·licituds tenen caràcter vinculant per als concursants i només s'admeten renúncies, tant a la participació com a la participació condicionada, en el termini dels deu dies hàbils següents a la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Pel que fa a les peticions de renúncia a la participació presentades després del termini esmentat en el paràgraf anterior, la Comissió d'Avaluació pot acordar acceptar-les una vegada transcorregut aquest termini per causes degudament justificades i sempre que es presentin abans de l'aprovació de la proposta provisional d'adjudicació de places, que estableix la base 13.3.

Els funcionaris obligats a participar (base 6.1) només poden renunciar a la participació si han obtingut una plaça mitjançant una convocatòria pública feta en el mateix període de temps, per incapacitat sobrevinguda o per passar a una situació diferent de la de servei actiu.

Les peticions de renúncia a la participació es tramiten mitjançant l'opció de renúncia que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

 

—9 Concursants amb discapacitats i participació condicionada

9.1 Els concursants amb discapacitats que ho requereixin poden demanar, en la sol·licitud de participació, l'adaptació necessària dels llocs de treball als quals optin, la qual cosa es pot acceptar sempre que no impliqui una modificació exorbitant en el context de l'organització ni sigui incompatible amb el lloc i el servei públic que s'ha de prestar.

En qualsevol moment, la Comissió d'Avaluació pot requerir a les persones interessades que presentin un informe emès pels equips de valoració multiprofessional de la Direcció General de l'Autonomia Personal i la Discapacitat del Departament de Drets Socials, o de l'òrgan que exerceixi aquesta funció, elaborat en ocasió d'aquesta convocatòria, en què s'acrediti, d'una banda, que el funcionari de carrera pot dur a terme de manera suficient i autònoma les funcions dels llocs de treball sol·licitats i, de l'altra, la necessitat d'adaptació d'aquests llocs de treball.

9.2 En el cas que dos funcionaris que poden participar de forma voluntària (base 6.2) i que són cònjuges, membres d'una unió estable de parella o familiars fins al primer grau de consanguinitat o afinitat, participin en aquesta convocatòria i reuneixin els requisits i les condicions establertes, poden condicionar les peticions per raó de convivència entre ells per tal que tots dos obtinguin una destinació a la mateixa localitat.

Aquests concursants han de consignar expressament en les sol·licituds de participació la voluntat de condicionar les seves participacions, amb indicació de les circumstàncies concurrents que ho justifiquin.

Per acreditar la relació i la convivència al·legades, cal que els concursants adjuntin la documentació mitjançant l'opció de comunicació que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

En qualsevol moment, la Comissió d'Avaluació pot requerir a les persones interessades que presentin altra documentació acreditativa de la relació i convivència al·legades.

En el cas que no obtinguin una destinació en la mateixa localitat, tots dos desisteixen de la seva sol·licitud de participació.

Els funcionaris obligats a participar en aquest concurs (base 6.1) no poden condicionar la seva participació per raó de convivència.

9.3 Els concursants a què fan referència les bases 9.1 i 9.2 són responsables de la veracitat de les declaracions consignades en les seves sol·licituds, per la qual cosa han de fer constar expressament que són certes totes les dades que hi figuren. Si es comprova alguna falsedat en les seves declaracions no es té en compte la circumstància al·legada, sens perjudici de les responsabilitats que se'ls puguin exigir de conformitat amb la normativa vigent.

 

—10 Mèrits i capacitats que es valoren

Únicament es valoren els mèrits i les capacitats que constin inclosos en el document número 3 i, si escau, en el document número 3 bis, si es tracta d'informació procedent d'una altra administració. Per aquest motiu, cal que els concursants revisin tot el contingut d'aquests documents i demanin, si escau, al departament corresponent que els esmeni en els terminis que estableixen aquestes bases.

Els mèrits i les capacitats acreditats es valoren en una sola fase, fins a un màxim de 100 punts, en funció dels llocs de treball que cal proveir, segons els criteris i els barems següents:

10.1 Treball desenvolupat (48 punts com a màxim)

10.2 Formació i perfeccionament (15 punts com a màxim)

10.3 Grau personal (9 punts com a màxim)

10.4 Antiguitat (8 punts com a màxim)

10.5 Titulacions oficials (5 punts com a màxim)

10.6 Coneixements de la llengua catalana (10 punts com a màxim)

10.7 Altres coneixements (5 punts com a màxim)

10.1 Treball desenvolupat

10.1.1 Pel treball desenvolupat en llocs de treball del cos i escala objecte del concurs de les diferents administracions públiques, en l'exercici de funcions corresponents a les del cos i escala esmentat, en funció dels nivells assignats, s'atorguen fins a 48 punts, d'acord amb el barem següent:

   a) Nivells de 20 i 21: 0,133 punts per mes complet.

   b) Nivells de 22 i 23: 0,143 punts per mes complet.

   c) Nivells de 24 i 25: 0,154 punts per mes complet.

   d) Nivells 26 o superior: 0,167 punts per mes complet.

10.1.2 En tots els llocs de treball ocupats provisionalment, la valoració del mèrit treball desenvolupat es fa d'acord amb els criteris següents:

1.- Còmput dels períodes de temps en llocs ocupats provisionalment

La valoració del treball desenvolupat pel nivell de destinació del lloc ocupat en encàrrec de funcions, comissió de serveis i altres formes d'ocupació provisional dels llocs de treball pels funcionaris de carrera, així com l'ocupació d'un lloc de treball mitjançant un nomenament com a personal interí, no es pot valorar en els concursos més enllà dels terminis d'ocupació normativament previstos.

El treball desenvolupat més enllà del període màxim d'ocupació s'ha de valorar, en primer lloc, en relació amb el nivell de destinació del lloc de treball reservat; en cas que el funcionari no tingui un lloc reservat, es prendrà com a referència, en segon lloc, el nivell corresponent al grau consolidat i, en tercer lloc i finalment, el nivell mínim del cos o escala.

En conseqüència:

   a) En l'encàrrec de funcions de llocs de comandament i en la comissió de serveis de llocs singulars, computen els sis mesos en el nivell del lloc ocupat provisionalment i la resta del temps computa en el nivell del lloc de treball que es té reservat i, en el seu defecte, en el nivell corresponent al grau consolidat i, en el seu defecte i finalment, en el nivell mínim del cos o escala de pertinença.

El mateix criteri és aplicable en altres formes d'ocupació provisional en llocs de comandament i llocs singulars, així com el nomenament d'interinitat.

   b) En la comissió de serveis i altres formes d'ocupació provisional de llocs base, així com el nomenament d'interinitat, computen els dos anys en el nivell del lloc ocupat provisionalment i la resta del temps computa en el nivell del lloc de treball que es té reservat i, en el seu defecte, en el nivell corresponent al grau consolidat i, en el seu defecte i finalment en el nivell mínim del cos o escala de pertinença.

Els períodes de temps en llocs ocupats provisionalment es podran valorar una única vegada per a cada lloc de treball (codi lloc), computant-se exclusivament el període dels primers sis mesos o primers dos anys, segons correspongui, amb independència que es prestin serveis de forma interrompuda o es reclassifiqui el lloc de treball. En cas de reclassificació del lloc, es tindran en compte els nivells en què en cada moment hagi estat classificat del lloc de treball.

2.- Còmput inicial del període

Els períodes de sis mesos o dos anys es computen des de la data d'efectes de la resolució d'encàrrec de funcions, de comissió de serveis o d'altres formes d'ocupació provisional per funcionaris de carrera, així com de nomenament d'interinitat, amb independència que el lloc ocupat provisionalment es trobi reservat a un altre funcionari.

3.- Ocupants i llocs de treball a què aplica

Aquest criteri s'aplica a la valoració del mèrit treball desenvolupat de la totalitat de participants en el concurs i al treball desenvolupat en tots els llocs ocupats provisionalment, així com el nomenament d'interinitat, durant tota la carrera administrativa.

10.1.3 Per a la comptabilització d'aquest mèrit, es considera que un mes comprèn 30 dies naturals i no es computaran períodes inferiors a un mes.

10.1.4 Als funcionaris de carrera que participin en aquest concurs i estiguin ocupant o hagin ocupat un lloc de treball de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració, amb funcions corresponents als llocs de treball objecte del concurs que no tingui assignat un nivell, la Comissió d'Avaluació els atribuirà el nivell mínim del grup, cos i escala exclusivament als efectes d'aquest concurs.

10.1.5 La data de referència per valorar els nivells dels llocs de treball ocupats a l'Administració de la Generalitat de Catalunya és el 10 de juny de 1988, data de publicació al DOGC del primer catàleg de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

10.1.6 En cas d'haver ocupat llocs de treball de doble grup d'accés, només es computaran aquells períodes que s'hagin ocupat amb la vinculació del grup corresponent al cos i escala objecte d'aquest concurs.

10.2 Formació i perfeccionament

10.2.1 Es valoren fins a un màxim de 15 punts per l'assistència (codis A, G, L i W) o l'aprofitament (codis B, F, H i M) els cursos de formació i perfeccionament que constin inclosos a l'apartat cursos de l'epígraf de formació del Registre informàtic de personal de la Generalitat de Catalunya duts a terme durant els deu anys anteriors a la data de la publicació de la convocatòria al DOGC i que es relacionen a l'apartat d “Formació i perfeccionament” del document número 3.

Quan en un curs que consti inclòs en el document número 3 no s'hi especifiqui la durada expressada en hores o no hi constin codificats l'assistència o l'aprofitament, la Comissió d'Avaluació li assigna una valoració, segons el contingut de l'acord de criteris tècnics aprovat per aquesta Comissió, que es fa públic juntament amb les llistes provisionals d'adjudicació, d'acord amb les potestats que li atribueix la base 12.5 d'aquesta convocatòria.

10.2.2 No es valoren ni les publicacions (codi P), ni la docència (codi D), ni tampoc les ponències (codi N) impartides pels concursants.

10.2.3 Es valora únicament el nivell més alt assolit del certificat oficial d'idiomes reconegut segons el Marc comú de referència europeu (MERC) que consti inclòs en l'apartat i “Certificats d'idiomes estrangers” del document número 3, d'acord amb el barem següent:

B1: 0,75 punts.

B2: 1,00 punt.

C1: 1,50 punts.

C2: 2,00 punts.

10.2.4 També es valora en aquest apartat el nivell més alt del certificat d'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), i certificats equivalents, que consti inclòs a l'apartat h “Acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC)” del document número 3, d'acord amb la normativa aplicable, segons el barem següent:

Nivell bàsic 1: 1 punt.

Nivell mitjà 2: 2 punts.

Nivell avançat 3: 3 punts.

Les equivalències d'altres certificats amb els de l'ACTIC es poden consultar a l'adreça

https://actic.gencat.cat/ca/actic_informacio/actic_competencies_i_nivells

10.2.5 Només es valoren les activitats formatives consignades en el document acreditatiu de mèrits, requisits i capacitats (document número 3), segons la codificació que assenyalen els apartats anteriors, amb la durada que expressament hi consti o l'equivalència que li atorgui la Comissió d'Avaluació, si escau. En el cas que, un cop presentat definitivament aquest document número 3, durant el termini d'esmenes, el concursant vulgui esmenar la informació de formació i perfeccionament, ho ha de sol·licitar a la unitat de recursos humans del departament corresponent, d'acord amb el procediment i els terminis que estableix la base 8.2 d'aquesta convocatòria.

10.3 Grau personal

El grau personal consolidat respecte del cos i escala objecte del concurs es valora fins a un màxim de 9 punts, d'acord amb la distribució següent:

Grau consolidat superior o igual al nivell del lloc sol·licitat: 9 punts.

Grau consolidat inferior al nivell del lloc sol·licitat: 7 punts.

10.4 Antiguitat

L'antiguitat en l'Administració pública es valora fins a un màxim de 8 punts, d'acord amb el barem següent:

Per mes complet de serveis: 0,04 punts.

A aquest efecte, només es valoren els serveis efectius prestats i reconeguts a l'empara de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública, i les disposicions concordants, tenint en compte que el temps de serveis prestats simultàniament només es computa una vegada.

10.5 Titulacions oficials

10.5.1 Es valoren fins a un màxim de 5 punts les titulacions oficials, sempre que no siguin un requisit d'ocupació del lloc, i els doctorats i els màsters universitaris que constin inclosos a l'apartat e “Titulacions acadèmiques oficials” del document número 3, d'acord amb la distribució següent:

Doctorat i/o màster universitari oficial: 2 punts.

Llicenciatura i/o grau: 3 punts.

Diplomatura o equivalent: 2 punts.

10.5.2 Les equivalències a una titulació acadèmica oficial que es consideren a l'efecte de l'accés a la funció pública no es valoren quan s'estigui en possessió de la corresponent titulació acadèmica oficial, llevat que el contingut formatiu sigui diferent.

10.6 Coneixements de la llengua catalana

S'atorguen fins a 10 punts pels coneixements de la llengua catalana que constin inclosos a l'apartat f “Coneixements de llengua catalana” del document número 3, distribuïts de la manera següent:

10.6.1 Es valora el nivell més alt de coneixements generals de la llengua catalana que hagi acreditat l'aspirant.

S'atorguen 5 punts pel certificat de nivell de suficiència de català (C1) o 7 punts pel certificat de nivell superior de català (C2), o certificats equivalents als nivells esmentats, d'acord amb l'Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística, modificada per l'Ordre VCP/233/2010, de 12 d'abril.

Aquests títols i equivalències es poden consultar a l'adreça

https://llengua.gencat.cat/ca/serveis/acreditacio_coneixements/certificats_de_catala/equivalencies-acreditacions/

10.6.2 Dins la puntuació total establerta per a aquest mèrit s'atorguen fins a 3 punts pels coneixements específics de llengua catalana.

10.7 Altres coneixements

S'assignen 5 punts en el cas de sol·licitar llocs de treball del mateix departament de la Generalitat de Catalunya on es presten serveis en el cos i escala objecte del concurs en la data de publicació d'aquesta convocatòria al DOGC.

 

—11 Comissió d'Avaluació

11.1 La Comissió d'Avaluació és l'òrgan col·legiat al qual pertoca encarregar-se del desenvolupament d'aquest procés de provisió. Està integrada per les persones següents:

Titulars:

M. Àngels Mor Gras, que actua com a presidenta.

Xavier Huguet Bea, que actua com a vocal.

Isabel Molina Garcia, que actua com a representant de l'Òrgan Tècnic de Provisió de Llocs de Treball.

Dos representants de les organitzacions sindicals, designats d'acord amb l'article 36.4 del Decret 123/1997, de 13 de maig.

Suplents:

Antonia Pellicer Semolué, que actua com a presidenta.

Rosa Batalla Pascual, que actua com a vocal.

M. José Jiménez Cisneros Sistaré, que actua com a representant de l'Òrgan Tècnic de Provisió de Llocs de Treball.

Dos representants de les organitzacions sindicals, designats d'acord amb l'article 36.4 del Decret 123/1997, de 13 de maig.

11.2 En cas que, en aplicació de l'Acord que es va prendre en la sessió de la Mesa Sectorial de Negociació del Personal d'Administració i Tècnic de 16 d'octubre de 2023, les organitzacions sindicals no designin els representants corresponents, es tindran per desistits i es designaran com a vocals les persones següents per formar part de la Comissió d'Avaluació:

Titulars:

Susagna Baltasar Pellicer, que actuarà com a vocal.

Maite Frias Espadaler, que actuarà com a vocal.

Suplents:

Iraide Careaga Hernández, que actuarà com a vocal.

Berta Fernández Nuñez, que actuarà com a vocal.

11.3 La Comissió d'Avaluació pot sol·licitar a l'òrgan convocant el nomenament d'assessors especialistes, els quals actuen amb veu però sense vot.

 

—12 Actuacions i funcions de la Comissió d'Avaluació

12.1 Les actuacions i les funcions de la Comissió d'Avaluació es duen a terme d'acord amb els articles 29 i següents del Decret 123/1997, de 13 de maig.

12.2 La Comissió d'Avaluació no té en compte cap requisit, mèrit ni capacitat que no estigui inclòs en els documents acreditatius número 3 o número 3 bis.

12.3 La Comissió d'Avaluació té atribuïdes les funcions d'interpretar les bases de la convocatòria, de deliberar i aprovar els criteris tècnics per valorar els mèrits i les capacitats, i també de valorar els mèrits i les capacitats acreditats i de proposar la resolució de la convocatòria, d'acord amb l'article 41 del Decret 123/1997, de 13 de maig.

12.4 La Direcció General de Funció Pública presta el suport material i tècnic necessari perquè actuï la Comissió d'Avaluació.

12.5 La Comissió d'Avaluació es comunica amb els concursants mitjançant les opcions de comunicacions, al·legacions i renúncies que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

En cas que la Comissió d'Avaluació, la Unitat de Mobilitat i Concursos Generals o la Direcció General de Funció Pública facin una acció sobre una comunicació, renúncia o al·legació, el participant rep un avís a l'espai d'avisos del portal ATRI, perquè en tingui coneixement.

 

—13 Fases d'adjudicació dels llocs de treball

13.1 Transcorreguts els terminis establerts per presentar les sol·licituds, les esmenes i les renúncies a la participació, la Comissió d'Avaluació exposa la proposta provisional d'aspirants admesos, admesos parcials, amb la indicació del tipus de concursant i fase d'adjudicació, i exclosos, amb la indicació dels motius d'exclusió.

Els interessats disposen de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de l'exposició pública d'aquesta proposta, per formular les observacions o reclamacions que considerin pertinents davant la Comissió d'Avaluació, mitjançant l'opció d'al·legació que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

13.2 Un cop revisades les al·legacions presentades en relació amb la llista provisional d'admesos, admesos parcials i exclosos, la Comissió d'Avaluació exposa la llista definitiva d'aspirants admesos, admesos parcials, amb indicació de tipus de concursant i fase d'adjudicació, i exclosos, amb la indicació dels motius d'exclusió.

13.3 Els llocs de treball s'adjudiquen en l'ordre següent:

13.3.1. Primera fase: s'adjudiquen les places als funcionaris de carrera de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya que disposaven d'aquesta condició amb anterioritat a la data de resolució del concurs de mèrits d'estabilització.

L'adjudicació es duu a terme seguint aquest ordre:

Primer: concursants voluntaris (base 6.2.1) i concursants departamentals (base 6.2.2), i concursants forçosos amb participació voluntària (base 6.1.1), únicament amb les places que voluntàriament han inclòs en la sol·licitud.

La proposta recau en el participant que obtingui la millor puntuació en la suma dels mèrits i les capacitats que especifica la base 10 d'aquesta convocatòria, segons l'ordre de preferència que hagi manifestat en el document número 4 i, si escau, en el document número 5, només amb les places que voluntàriament s'han inclòs en la sol·licitud. En el cas d'empat en el conjunt del concurs, es resol de conformitat amb l'article 28 del Decret 123/1997, de 13 maig.

Segon: concursants forçosos amb participació voluntària (base 6.1.1) amb les places que s'han inclòs d'ofici, sempre que no hagin obtingut una plaça de les sol·licitades voluntàriament, i concursants forçosos d'ofici (base 6.1.2).

La proposta recau en el participant que obtingui la millor puntuació en la suma dels mèrits i les capacitats que especifica la base 10 d'aquesta convocatòria, amb les places que s'han generat d'ofici i que consten en el document número 6 a l'apartat “Relació de llocs de treball generats d'ofici”. En el cas d'empat en el conjunt del concurs, es resol de conformitat amb l'article 28 del Decret 123/1997, de 13 maig.

13.3.2. Segona fase: una vegada finalitzada la primera fase, la resta de places s'adjudiquen als funcionaris de carrera de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya que disposaven d'aquesta condició amb posterioritat a la data de resolució del concurs de mèrits d'estabilització.

L'adjudicació es duu a terme seguint aquest ordre:

Primer: concursants voluntaris (base 6.2.1) i concursants departamentals (base 6.2.2), i concursants forçosos amb participació voluntària (base 6.1.1), únicament amb les places que voluntàriament han inclòs en la sol·licitud.

La proposta recau en el participant que obtingui la millor puntuació en la suma dels mèrits i les capacitats que especifica la base 10 d'aquesta convocatòria, segons l'ordre de preferència que hagi manifestat en el document número 4 i, si escau, en el document número 5, només amb les places que voluntàriament s'han inclòs en la sol·licitud. En el cas d'empat en el conjunt del concurs, es resol de conformitat amb l'article 28 del Decret 123/1997, de 13 maig.

Segon: concursants forçosos amb participació voluntària (base 6.1.1) amb les places que s'han generat d'ofici, sempre que no hagin obtingut una plaça de les sol·licitades voluntàriament, i concursants forçosos d'ofici (base 6.1.2).

La proposta recau en el participant que obtingui la millor puntuació en la suma dels mèrits i les capacitats que especifica la base 10 d'aquesta convocatòria, amb les places que s'han generat d'ofici i que consten en el document número 6 a l'apartat “Relació de llocs de treball generats d'ofici”. En el cas d'empat en el conjunt del concurs, es resol de conformitat amb l'article 28 del Decret 123/1997, de 13 maig.

La Comissió d'Avaluació exposa la proposta provisional d'adjudicació de places. Les persones interessades disposen de deu dies hàbils, a comptar de l'endemà de l'exposició pública, per formular les observacions o reclamacions que considerin pertinents davant la Comissió d'Avaluació, mitjançant l'opció d'al·legació que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI.

Un cop aprovada la proposta provisional d'adjudicació de places no s'accepta cap renúncia a la participació ni a la destinació, llevat, en aquest darrer cas, dels supòsits que especifica l'article 73 del Decret 123/1997, de 13 de maig, degudament justificats.

13.4 Transcorreguts els terminis que s'estableixen per a cada cas en els apartats anteriors, la Comissió d'Avaluació exposa la proposta definitiva d'adjudicació de places i l'eleva a l'òrgan convocant per tal que l'aprovi, si escau.

13.5 En general, les actuacions de la Comissió d'Avaluació que requereixin la notificació als aspirants d'acord amb l'article 4.3 de l'Ordre PDA/21/2019, de 14 de febrer, per la qual es determina el sistema de notificacions electròniques de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic, les fa públiques la Direcció General de Funció Pública a les adreces següents:

https://atriportal.gencat.cat

https://administraciopublica.gencat.cat/ca/empleats-publics/mobilitat-i-provisio-de-llocs-de-treball/index.html

13.6 Aquesta convocatòria es resol per mitjà d'una resolució de l'òrgan convocant i es publica al DOGC. Aquesta publicació substitueix la notificació a les persones interessades, d'acord amb l'article 58.4.c de la Llei 26/2010, del 3 d'agost.

13.7 Els concursants voluntaris (base 6.2.1) i els concursants departamentals (base 6.2.2) que no obtinguin una destinació mitjançant aquest concurs romanen al lloc que ocupen amb destinació definitiva o en la situació que correspongui d'acord amb la normativa vigent.

13.8 La Resolució PRE/245/2024, d'1 de febrer, de delegació de competències, en matèria d'adscripció provisional de llocs de treball, de la persona titular de la Secretaria General del Departament de la Presidència a les persones titulars de les secretaries generals dels departaments de la Generalitat de Catalunya, estableix delegar a les persones titulars de les secretaries generals de la resta de departaments de l'Administració de la Generalitat de Catalunya l'exercici de la competència per adscriure provisionalment a un altre lloc de treball a les persones participants adscrites al seu departament que no hagin obtingut l'adjudicació de cap lloc de treball en els concursos generals de mèrits i capacitats, d'acord amb el que estableixen l'apartat 4 de l'article 62 bis del text refós de la Llei de la funció pública de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, i la disposició transitòria tercera de la Llei 8/2023, del 12 de maig.

 

—14 Règim d'impugnacions

14.1 Contra les resolucions definitives que hagi dictat l'òrgan convocant, les persones interessades poden interposar potestativament un recurs de reposició davant l'òrgan convocant, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà que es publiqui al DOGC, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé un recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al DOGC, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que puguin interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

14.2 Contra els actes definitius o de tràmit de la Comissió d'Avaluació, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada davant la directora general de Funció Pública, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de l'exposició pública, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

14.3 Les persones interessades han de presentar l'escrit de recurs administratiu mitjançant el tràmit electrònic “Presentació de recursos administratius contra resolucions i actes de la Direcció General de Funció Pública”, al qual es pot accedir des de l'enllaç http://web.gencat.cat/ca/tramits/22118

 

—15 Renúncies a les destinacions adjudicades

15.1 La destinació adjudicada és irrenunciable, llevat que s'hagi obtingut una altra destinació definitiva mitjançant una convocatòria pública feta en el mateix període de temps, per incapacitat sobrevinguda, per passar a una situació diferent de la d'actiu o per causes excepcionals degudament justificades i apreciades per l'òrgan convocant.

15.2 La sol·licitud de renúncia a la destinació adjudicada s'ha de formular en el moment en què es doni la causa que la motiva mitjançant l'opció de renúncia que hi ha a l'apartat Mobilitat > Concursos generals de mèrits i capacitats > Concursos generals de mèrits. Personal funcionari > Participació, de la part privada del portal de l'empleat públic ATRI, adjuntant la documentació acreditativa.

 

—16 Incompatibilitats

En el moment de la presa de possessió, la persona interessada ha d'acreditar que té reconeguda la compatibilitat respecte del nou lloc de treball adjudicat o manifestar fefaentment que no està inclòs en cap dels motius d'incompatibilitat que disposa la normativa.

 

—17 Jornada i horari

Al personal destinat mitjançant aquest concurs li és aplicable el que estableix la normativa corresponent de jornada i horari.

 

—18 Formalització del cessament i la presa de possessió

18.1 La resolució de destinació, publicada al DOGC, comporta el cessament en el lloc de treball anterior o corresponent.

18.2 Als efectes de facilitar i coordinar la gestió dels departaments i permetre la cobertura completa dels serveis públics, el cessament i la presa de possessió dels funcionaris de carrera que hagin obtingut una destinació mitjançant aquest concurs s'han de dur a terme de la manera que s'indica tot seguit.

18.2.1 Els funcionaris han de cessar en el lloc de treball que ocupen o que tinguin reservat de manera definitiva l'endemà que es publiqui la resolució del concurs al DOGC.

18.2.2 La presa de possessió en la nova destinació s'ha de dur a terme l'endemà del cessament, llevat que acreditin documentalment, davant del departament en el qual hagin obtingut la destinació, un canvi de localitat de residència, cas en què s'ha de dur a terme en el termini de quinze dies hàbils.

18.2.3 Quan la resolució del concurs comporti el reingrés al servei actiu en el cos i escala objecte del concurs, la presa de possessió s'ha de fer el mateix dia que estableix la base 18.2.2.

18.2.4 Tant els terminis de presa de possessió com els de cessament es poden prorrogar en els casos que estableixen els articles 75.1 i 76.1 del Decret 123/1997, de 13 de maig.

18.3 A l'efecte del còmput de terminis, es consideren la mateixa localitat els municipis els nuclis urbans dels quals estiguin units sense solució de continuïtat per raons urbanístiques o similars i que disposin de serveis de transports urbans col·lectius comuns.

 

Abreviatures

NV= nivell de destinació.

C. ESP= complement específic (import íntegre anual).

J= jornada (N= normal, S= superior a la normal, E= especial).

H= horari (N= normal, E= especial, D= dedicació especial).

TIT= titulació específica

1700 Econòmiques i empresarials.

1800 Dret.

6600 Medi Ambient

OB= observacions (GP= guàrdies d'emergències de protecció civil; GR= guàrdies-curs CECAT; M= mobilitat dins l'àmbit territorial competencial del centre de treball; PD= lloc amb el requisit de disposar de la formació pedagògica i didàctica que disposa l'article 100.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació; S3= per ocupar aquest lloc cal acreditar haver obtingut la formació a què es refereix l'annex VI, incloses les tres especialitats, del Reial decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s'aprova el Reglament dels serveis de prevenció; Y= lloc amb complement d'atenció presencial).

DS= acreditació del certificat negatiu del Registre central de delinqüents sexuals (S= sí; N= no).

 

Annex 2 

(Vegeu la imatge al final del document)

Annex 3 

(Vegeu la imatge al final del document)

¡Fórmate con nosotros!

Por favor, rellena el campo requerido.
Por favor, rellena el campo requerido.
Por favor, rellena el campo requerido.
Aula Magna nació en Tarragona, hace más de 25 años, como una institución privada especializada en el sector de la formación, con un objetivo claro: dar respuesta a las necesidades formativas y a los retos profesionales. Para lograrlo, su prioridad ha sido y sigue siendo la continua actualización y la renovación de los programas formativos buscando la máxima calidad y una personalización académica.

aulamagna@aulamagna.es

Avinguda Argentina, 11, 43005 Tarragona

Llámanos de 9:00 horas a 22:00 horas.

Certificaciones y homologaciones

Image

Institut reglat per la Generalitat. CICLES FORMATIUS.

Image

Centre col•laborador ACTIC de la Generalitat de Catalunya.

Image

Centre autoritzat per Instituto Cervantes. DIPLOMAS DE ESPAÑOL COMO LENGUA EXTRANJERA.

Image

Centre Col•laborador del Servei d’Ocupació de Catalunya.

Image

Centre acreditat per l’Institut Català de la Salut - DEA (Desfibril•lador Extern Automàtic).

Image

Centre d'Adults per la Generalitat. PROVA D'ACCÉS/GRADUAT E.S.O.

Image

Centre autoritzat per la Policia Nacional. CURSOS DE SEGURETAT PRIVADA.

Image

Centre autoritzat Agència de Col•locació pel Departament d’Empresa i Ocupació.

Image

Centre autoritzat per el Ministerio de Interior i Guardia Civil. GUARDES RURALS.

Image

Centre col•laborador de la Agencia Estatal de Seguridad Aérea (Ministerio de Fomento).

Image

Centre acreditat/ meritori per l’Institut Català de la Salut. OPOSICIONS.

Image

Centre oficial de preparació, i examinador, per l'obtenció de certificats d'ANGLÈS.


Instituto privado | Academia | Centro de formación | Formación Online | Tarragona | Ciclos Grado Medio | Ciclos Grado Superior | Pruebas de acceso | Repasos | Primaria | Refuerzo escolar | E.S.O. | Bachillerato | Universidad | Oposiciones | Mossos de Esquadra | Policia Local | Guardia Urbana | Auxiliar Administrativo Ayuntamiento | Seguridad privada | Controladores de acceso

Aguilo, Aiguamurcia, Aiguaviva, Albarca, Albinyana, Albio, Alcanar, Alcover, Aldover, Alfara de Carles, Alforja, Alio, Almoster, Altafulla, Amposta, Arboli, Ardenya, Arnes, Asco, Balada, Banyeres del Penedes, Barbera de la Conca, Batea, Bellavista, Bellmunt del Priorat, Belltall, Bellvei, Benifallet, Benissanet, Bitem, Biure de Gaia, Blancafort, Bonastre, Bonretorn, Bot, Botarell, Brafim, -Cabaces, Cabra del Camp, Calafell, camrles, Cambrils, Camposines, Campredo, Can Ferrer de la Cogullada, Capafonts, Capçanes, Casafort, Caseres, Castello, Castellvell del Camp, Colldejou, Coma-Ruga, Conesa, Constanti, Corbera d’Ebre, Cornudella, Cornudella de Montsant, Creixell, Cunit, Darmos, Deltebre, Duesaigües, El Bosquet, El Castell, El Catllar, El Fonoll, El Francas, El Lloar, El Masroig, El Mila, El Molar, El Morell, El Papiolet, El Perello, El Pinell de Brai, El Pinetell, El Pla de Manlleu, El pla de Santa Maria, El Poblenou del Delta, El Pont D’Armentera, El Priorat de Banyeres, El Rourell, El Vendrell, Els Garidells, Els Guiamets, Els Masos de Vespella, Els Montgons, ElsMuntells, Els Pallaresos, Els Reguers, Els Valentins, Esbalda, Escaladei, Falset, Farena, Fatxes, Ferran, Figuerola del Camp, Flix, Fontscaldes, Fores, Freginals, Gallicant, Gandesa, Garcia, Gavada, Genessies, Ginestar, Glorieta, Godall, Gratallops, Guardia dels Prats, Guialmons, Horta de Sant Joan, Jesus, L’Aixavega, L’Alba, L’Albiol, L’Adea, L’Aleixar, L’Almadrava, L’Ametlla de Mar, L’Ampolla, L’Arboç, L’Arboçet, L’Argenetera, L’Argilaga, L’Espluga de Francoli, L’Hospitalet de L’Infant, L’Ortigos, La Bisbal de Falset, La Bisbal del Penedes, La Cadeneta, La Canonja, La Carronya, La Cirera, La Fatarella, La Febro, La Figuera, La Galera, La Juncosa de Montmell, La Llacuneta, La Maso, La Miliana, La Morera de Montsant, La nou de Gaia, La Palma d’Ebre, La Pineda, La Plana, La Pobla de Carivenys, La Pobla de Ferran, La Pobla de Mafumet, La Pobla de Massaluca, La Pobla de Montornes, La Riba, La Riera de Gaia, La Sala de Comalats, La Secuita, La Selleta, La Selva del Camp, La Senia, La Serra d’Alamos, La Torre de Fontaubella, La Torre de l’Espanyol, La Torregassa, La Vilella Alta, La Vilella Baixa, Les Borges del Camp, Les Cases d’Alcanar, Les Casetes de Puigmolto, Les Gunyoles, Les Irles, Les Masies, Les Masies del Torrent, Les Montcades, Les Ordes, Les Peces, Les Piles, Les Planes del Rei, Les Pobles, Les Roques, Les Ventalles, Les Voltes, Ligallo del Ganguil, Ligallo del Roig, Lilla, Llaberia, Lletger, Llorac, Llorenç del Penedes, Marça, Margalef, Marmellar, Mas d’en Bosc, Mas de Barberans, Masarbones, Masbarrat, Masboquera, Masdenverge, Masllorenç, Masmolets, Maspujols, Masriudoms, Miami Platja, Miravet, Mont-ral, Mont-Roig del Camp, Montargull, Montblanc, Montbrio de la Marca, Montbrio del Camp, Montferri, Mora d’Ebre, Mora la Nova, Nulles, Ollers, Passanant, Paüls, Perafort, Peralta, Picamoixons, Pira, Poblet, Poboleda, Pontils, Porrera, Pradell de la Teixeta, Prades, Prat de Compte, Pratdip, Prenafeta, Puigdelfi, Puigpelat, Querol, Rasquera, Rauric, Raval de Crist, Remulla, Renau, Reus, Riba-Roja d’Ebre, Riudabella, Riudecanyes, Riudecols, Riudoms, Rocafort de Queralt, Roda de Bara, Rodonya, Rojals, Roquetes, Saifores, Salines de la Trinitat, Slomo, Salou, Sant Carles de la Rapita, Sant Gallard, Sant Jaume d’Enveja, Sant Jaume dels Domenys, Sant Joan del Pas, Sant Magi de Brufaganya, Sant Miquel, Sant Pere, Sant Salvador, Sant Vicenç de Calders, Santa Barbara, Santa Coloma de Queralt, Santa Marina, Santa Oliva, Santa perpetua de Gaia, Santes Creus, Sarral, Savalla de Comtat, Seguer, Segur de Calafell, Segura, Selma, Senan, Siurana, Solivella, Tamarit, Tarragona, Tivenys, Tivissa, Torredembarra, Torroja del priorat, Tortosa, Ulldecona, Ulldemolins, Vallclara, Valldeperes, Valldossera, Vallespinosa, Vallfogona de Riucorb, Vallmoll, Valls, Vallverd, Vandellos, Vespella de Gaia, Vila-Rodona, Vila-Seca, Vilabella, Vliadeperdius, Vilafortuny, Vilalba dels Arcs, Vilallonga del Camp, Vilanova d’Escornalbou, Vilanova de Prades, Vilaplana, Vilardida, Vilaverd, Vimbodi, Vinallop, Vinebre, Vinyols i els Arcs, Vistabella, Xerta.