ANUNCI
Mitjançant resolució de l’alcaldia, de data 14 de juny de 2024 , s’han aprovat les bases i la convocatòria per a la constitució d’un borsa de treball d’auxiliar administratiu de biblioteca de l’Ajuntament de l’Ampolla, mitjançant concurs de valoració de mèrits i pel procediment de màxima urgènciaCONVOCATÒRIA I BASES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIAR ADMINISTRATIU DE BIBLIOTECA DE L’AJUNTAMENT DE L’AMPOLLA– CONCURS DE VALORACIÓ DE MÈRITS, PROCEDIMENT DE MÀXIMA URGÈNCIA
Base 1a. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria i de les bases que la regulen és constituir una borsa de treball de personal laboral temporal, denominació “Auxiliar administratiu de biblioteca” per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altre tipus de contingència temporal d’aquest grup professional que es doni a l’Ajuntament de l’Ampolla.
El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs de valoració de mèrits, torn lliure i s’ha de realitzar garantint el compliment dels principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat, recollits igualment en l’article 55 del Text refós de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
El procediment es tramitarà per la màxima urgència de l’art. 291 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
El personal contractat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup/subgrup de classificació.
La present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, a la Seu electrònica i Portal de Transparència de l’Ens.
La resta de publicacions del procés selectiu es realitzarà a la Seu electrònica de l’Ens en els termes establerts en aquestes Bases.
Funcions:
- Administració de les dades de la biblioteca: identificació persones usuàries, altes i baixes de carnets…)
- Coordinació de faenes de gestió dins de la biblioteca.
- Vetllar pel compliment de les normes i reglaments d’us de la biblioteca per part de les persones usuàries.
- Gestió i manteniment de documents i arxius bibliotecaris.
- Utilització del sistema informàtic de gestió del servei bibliotecari.
- Oferir serveis bibliotecaris d’atenció i orientació als usuaris.
- Control sales d’estudi, lectura i resta de departaments de la biblioteca.
- Suport del servei de préstec bibliotecari.
- Assistència en les activitats bibliotecàries que es considerin oportunes.