AJUNTAMENT D’ALTAFULLA
EDICTE
Per Acord de la Junta de GovernLocal de l’Ajuntament d’Altafulla de data 1 de juliol de 2024 (PRP 2024/110) es van aprovar les bases específiques que han de regir la convocatòria 2024/TLL/F/01 – auxiliar administratiu de tresoreria i recaptació, les quals es transcriuen íntegrament a continuación:“BASES ESPECÍFIQUES PER A LA SELECCIÓ MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ, PER TORN LLIURE, D’UNA PLAÇA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU DE TRESORERIA I RECAPTACIÓ VACANT A LA PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI DE L’AJUNTAMENT D’ALTAFULLA I CREACIÓ DE BORSA DE TREBALL (Convocatòria 2024/TLL/F/01– Auxiliar Administratiu de Tresoreria i Recaptació).
Base 1a. Objecte de la convocatòria
La present convocatòria es regirà per aquestes bases específiques, per la bases generals, que van ser aprovades per la Junta de Govern Local en data 18 de març de 2021 i modificades per Decret d’Alcaldia en data 10 de març de 2022 i publicades en un Text refós al BOPT el 25 de març de 2022 (CVE 2022- 02043).
Per Acord de la Junta de Govern de l'Ajuntament d'Altafulla núm. PRP 2024/40 de data 18 de març de 2024, s'aprova l'Oferta Pública d'Ocupació Ordinaria de l’ Ajuntament d’Altafulla per aquest any 2024, de conformitat amb el que es disposa en els articles 57 i concordants del Reglament de Personal al Servei de les Entitats Locals. Aquesta resolució es publica en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona de data 3 d’abril de 2024, CVE 2024-02678. Igualment es publica en el DOGC número 9133 de data 2 d’Abril de 2024 i CVE – DOGC - A – 24082033 – 2024. En la resolució es determinava el personal tant funcionari com laboral que formaven part d’aquesta oferta pública i per tant, podien ser objecte de convocatòria pública per cobrir la vacant existent.
Així, l’ajuntament d’Altafulla té vacant la plaça d’auxiliar administratiu de tresoreria i recaptació (plaça 01.01.028), escala administració General, grup i subgrup de funció C2 - 14; contingut funcional vinculat a lloc de treball RLT de caràcter no singularitzat, amb especialització en l’àmbit competencial de tresoreria i recaptació comptant amb dotació pressupostària, retribucions bàsiques i complementàries que li corresponguin d’acord amb la legislació vigent.
La selecció, serà mitjançant el sistema de concurs – oposició, torn lliure.
Base 2a. Funcions genèriques del lloc de treball
Les funcions del lloc de treball son les que es descriuen de manera genèrica a continuació:
Generar liquidacions i autoliquidacions dels diversos impostos, taxes i preus públics que gestiona l’Ajuntament.
Confeccionar relacions d’aprovació, càrrec a recaptació i notificació així com la seva tramitació.
Actualitzar els canvis de nom de la titularitat de propietats urbanes dimanants de les liquidacions de l’impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana.