ANUNCI de convocatòria d'un lloc de treball d'auxiliar administratiu/iva per a l'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre.
L'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre convoca 1 auxiliar administratiu/iva
Es requereix:
- Titulació de Cicle de Formatiu de Grau Superior, FP II o equivalent branca administrativa.
- Acreditar certificació consistent en no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes que preveu la LOPJM (*).
Es valorarà:
- Experiència professional en l'àmbit hospitalari com a administratiu/iva.
- Formació addicional específica per al lloc de treball.
- Coneixements de la llengua catalana a nivell parlat i escrit.
- Polivalència funcional i horària.
- Coneixements d'ofimàtica nivell mig/alt.
- Capacitat de treball en equip.
- Bones aptituds pel tracte amb l'usuari.
S'ofereix:
- Contracte laboral indefinit a jornada parcial del 30% de dedicació, per cobertura estructural de diferents llocs de treball de l'àrea administrativa, amb distribució de jornada anual i torn de treball irregulars.
Les persones interessades hauran de:
1. Registrar-se a https://borsadetreball.salutebre.cat/#/login i introduir totes les dades personals i curriculars.
2. Imprescindible completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, titulacions i carta de presentació).
3. Inscriure's a la convocatòria oberta següent, amb el codi:
AUX ADM 10 2024
Termini de presentació de sol·licituds: 31 d'octubre de 2024
(*) Es pot sol·licitar Certificat en: www.justicia.gob.es
BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A COBRIR UN LLOC DE TREBALL D'AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
1. Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la convocatòria és la cobertura d'un lloc de treball d'Auxiliar Administratiu/iva al 30% de jornada, en base al procés d'estabilització de l'ocupació temporal, d'acord amb la Taxa específica de reposició establerta d'acord amb la disposició addicional 4a del Reial Decret llei 32/2021, de 28 de desembre.
2. Requisits de les persones aspirants.
Per ser admès/a en el procés selectiu, les persones aspirants han de reunir, a la finalització del termini de presentació de les sol·licituds, els següents requisits:
- Titulació de Cicle de Formatiu de Grau Superior, FP II o equivalent branca administrativa.
- Acreditar certificació consistent en no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes que preveu la LOPJM.
3. Sol·licituds.
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran a la Borsa de Treball de la web de Salut Terres de l'Ebre (https://hcme.salutebre.cat), a l'apartat Treballa amb nosaltres.
És necessari registrar-se i introduir totes les dades personals i curriculars a https://borsadetreball.salutebre.cat/#/login, a la convocatòria activa amb el codi del lloc de treball al que s'opta: AUX ADM 10 2024.
Tanmateix, és obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, totes les titulacions i carta de presentació). Es descartaran les candidatures que no adjuntin l'acreditació de la documentació curricular.
Amb la formalització i presentació de la candidatura, l'aspirant autoritza el tractament de les dades personals que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.
4. Comissió de Selecció.
La Comissió de Selecció està conformada per:
- 1 Director/a del centre o en qui delegui
- 1 o 2 Referents de la Unitat objecte de la convocatòria o en qui delegui
- 1 Representant del Departament de Recursos Humans
La Comissió de Selecció s'ha d'ajustar als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres.
Tots els membres de la Comissió de Selecció tindran veu i vot.
5. Admissió d'aspirants.
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, s'aprovarà la relació provisional de persones admeses i excloses, la qual s'exposarà a la Borsa de Treball de la web de Salut Terres de l'Ebre, a efectes de reclamacions.
Les persones que no compleixin els requisits necessaris, no podran ser admeses, quedaran anul·lades les seves actuacions i restaran excloses del procés selectiu.
Les persones aspirants disposaran d'un termini de 7 dies, comptats a partir de l'endemà de la publicació a la web de la relació provisional de persones admeses i excloses, per presentar possibles reclamacions adreçades a esmenar els defectes que s'hagin pogut produir.
Transcorregut aquest termini si no es presenten al·legacions o es desestimen, la llista de persones admeses i excloses es considerarà definitivament aprovada i no caldrà publicar-la de nou.
Si s'accepta alguna al·legació, s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses amb les esmenes corresponents. Aquesta resolució serà publicada a la Borsa de Treball de la pàgina web de Salut Terres de l'Ebre www.hospitalmoradebre.cat, a l'apartat Treballa amb nosaltres.
6. Desenvolupament del procés de selecció.
Inicialment, la Comissió de Selecció procedirà a analitzar les candidatures en base als requisits exigits en la convocatòria, convocant una vegada publicada la llista de candidats admesos i exclosos als candidats seleccionats.
El procés constarà de dues fases:
PRIMERA FASE:
Avaluació de mèrits.
En aquesta fase es seleccionaran fins a un màxim de 6 candidats, els de major puntuació obtinguda en la valoració dels mèrits (experiència i formació), per passar a la següent fase (Fase 2).
La resta de candidats que no passin a la següent fase seran incorporats a la borsa de treball de l'entitat.
Experiència laboral en un lloc de treball al qual presenta la candidatura.
Per a la valoració dels anys treballats es farà amb la següent distribució:
ANYS D'EXPERIÈNCIA |
PUNTUACIÓ MÀXIMA |
PUNTUACIÓ PER CONCEPTE |
En d'altres àmbits |
5 punts |
0,03 punts per mes treballat |
En altres centres assistencials i/o |
10 punts |
0,05 punts per mes treballat |
En centres sanitaris hospitalaris |
25 punts |
0,1 per mes treballat a altres centres |
Per acreditar l'experiència laboral s'haurà d'aportar un certificat de serveis prestats, on consti el període de prestació de serveis i la categoria professional.
En el cas que s'hagin prestat serveis de manera simultània a dues o més empreses en el grup professional, nivell i lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria, només es tindrà en compte un dels períodes coincidents.
La valoració serà d'un 40% de la puntuació total.
Formació específica relacionada amb el lloc de treball al qual presenta la candidatura.
Es valorarà la formació continuada en relació amb el lloc de treball al que presenta la candidatura.
Els aspirants hauran d'aportar certificació acreditativa on consti: nom de l'acció formativa, nombre d'hores i/o crèdits formatius i nom de l'entitat que ha impartit la formació.
La valoració total serà del 30% sobre la puntuació total.
TIPUS DE CURS |
PUNTUACIÓ (*) |
Presencial |
0,02 punts/hora |
Online |
0,01 punts/hora |
*Fins un màxim de 200 hores per modalitat de curs i màxim 6 punts
*Les accions formatives realitzades en format on-line es consideraran, a efectes
de puntuació, com a presencials sempre i quan aquestes estiguin acreditades per un centre, organisme,... reconegut oficialment.
SEGONA FASE:
Fase d'entrevista personal:
Consisteix en la realització d'una entrevista per valorar les competències descrites en l'anunci i les habilitats de l'aspirant en relació al lloc de treball, i s'estendrà a la comprovació dels mèrits al·legats.
La valoració serà del 25% de la puntuació total.
Fase prova psicotècnica:
Consisteix en la realització d'una prova psicotècnica per valorar els factors de personalitat / competències relacionats amb el lloc de treball.
La valoració serà del 5% de la puntuació total.
7. Relació de persones seleccionades.
Finalitzat el procés de selecció, la Comissió de Selecció proposarà les persones candidates que l'hagin superat per ordre de puntuació obtinguda i s'aprovarà la relació provisional de candidatures seleccionades, la qual s'exposarà a la Borsa de Treball de la web de l'Hospital Comarcal de Mora d'Ebre a efectes de reclamacions.
Les persones presentades a la convocatòria podran formular la revisió dels resultats en un termini de 7 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la data de publicació de l'anunci. Transcorregut aquest termini, es publicarà la relació definitiva de les candidatures seleccionades.
8. Incidències.
La Comissió de Selecció queda facultada per resoldre els dubtes que es presentin, i per prendre els acords que siguin necessaris per garantir el desenvolupament i funcionament correcte del procés selectiu, en tot allò que no estigui previst en aquestes bases.
Móra d'Ebre, 7 d'octubre de 2024
Ingrid Roca Burgueño
Gerenta